frog

frog
design by mr. Don Caldwell

dinsdag 22 november 2011

HET BEGIN

Ik weet nog goed de dag dat ik begon. zaterdag 24 april 2010.
Een paar dagen ervoor dat ik een youtube filmpje gezien over een ballonartiest en die liet zien hoe je ballonhand kon maken. Ik dacht dat kan ik ook. Dus ik het tegen mijn vrouw gezegt en die dacht: hij heeft weer wat. De volgende dag moesten we naar 2 verjaardagen`. De een was 's middags en de andere 's avonds . 's Morgens zijn we naar rotterdam gereden om ballonnen te halen. Thuis gekomen met de ballonnen direct begonnen en binnen een uur kon ik al een hondje en een zwaard. Welles waar met een beetje spieken maar wel bijna uit het hoofd. toen we 's middags thuis kwamen en ons klaarmaakte voor de avond nog even geoefend en kon ik ze beide uit mijn hoofd. Dus de ballonnen meegenomen naar de verjaardag 'savonds ( die omdat het mooi weer was lekker in de tuin werd gehouden ). Bij die verjaardag was ook een kleuterjuf en toen ik het haar vertelde werd ze enthousiast en vroeg mij wat te laten zien.
Ik liet haar het hondje en de zwaard zien en ze was er gelijk weg van en vond het heel knap dat ik dat kon.
Vanaf dat moment besloot ik me er meer in te verdiepen en misschien een cursus te volgen.

tot zover

verdraaide groet

Patrick

Geen opmerkingen: