frog

frog
design by mr. Don Caldwell

zondag 27 november 2011

DAAR GAAN WE

Nadat ik veel op Youtube had gekeken vond ik het tijd worden om toch wat meer te leren en te zien hoe iemand anders het doet.
Op internet gezocht en kwam uit bij HAHA. Eerst eens gaan kijken in Volkel ( ja het is een eind ) en kennis gemaakt met Dennis en Ingrid Hogers. Wat een gigantische voorraad Ballonnen en wat een aardige mensen. Me Direct opgegeven voor de basiscursus.
De dag brak aan van de cursus. Vreemd genoeg was ik wel wat zenuwachtig maar dat was in een paar minuten al over. Ik was voornamelijk bang dat degene die er ook waren al meer wisten dan mij. Ja dat is een kleine onzerheid van mij. Na een paar minuten kwam ik er achter dat de mensen met wie ik was nog nooit wat met ballonnen hadden gedaan. De cursus begon met een hondje maken en daarna werd het uitgebreid met nog meerdere figuren. ook werden er wat tips gegeven voor optredens. Een uitstekende lunch en natuurlijk praten met de andere cursisten.
De meeste waren gewoon nieuwsgierig en vonden het wel leuk als ze iets konden. Zo stond ik er eerst ook tegen over tot ik merkte dat ik het wel heel heel heel erg leuk vond. (en nog steeds vind)
Na de pauze kwamen er nog wat andere figuren en natuurlijk liet dennis zien wat hij kan.
Dus een beertje leerde we duiven in een hart en nog wat van die figuren. Het is wel zo dat Dennis en Ingrid mij zeker wisten te motiveren om hier mee verder te gaan of als hobby of als beroep.
Na die dag was ik echt verkocht en heb de DVD wel honderd keer bekeken en de figuren eindeloos gemaakt. de volgende keer het oefenen en waar ik tegen liep.

verdraaide groet

Patrick

Geen opmerkingen: